Moja paczka ze smakiem Winiary z paczkomatu InPost




TEJ promocyjnej akcji było głośno i sporo osób wzięło w niej udział. 
Również i ja skorzystałam, i właśnie otrzymałam swoją paczkę ze smakiem od Winiar.
A najlepsze w tym wszystkim jest to, że mój najbliższy paczkomat InPost jest oddalony aż o 44km od mojego miejsca zamieszkania ;) Jednak dzięki uprzejmości kolegi mogłam ją odebrać w swoim mieście - miałam "dostawę" praktycznie na miejsce, musiałam podjechać tylko 4 km ;)
Zobaczcie co takiego też było w mojej paczce ;)















I jak Wam się podoba moja paczka ?
Jestem zachwycona, że otrzymałam fartuch - w końcu otrzymałam takowy i mogę używać z zadowoleniem ;)
A jak Wasze paczki - dotarły już ? Bardzo się różnią zawartością od mojej ??

3 komentarze:

  1. W końcu i ty się doczekałaś:) Ale widzę, że jest znacznie mniej, niż w mojej paczce. Z resztą ci, co paczki otrzymali jeszcze przede mną, tez mieli więcej. Ale warto cieszyć się tym, co się dostało:)

    ps. Ja dostałam rękawicę, ale parzy przez nią/ za cienka jest:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam trochę inny zestaw i zamiast fartucha miałam rękawicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za otagowanie! Pozdrawiam serdecznie, ewel

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.