Mój zakup - Lakiery do paznokci colour&go – Essence




Za oknem jesień w pełni, więc i w mojej kosmetyczce pojawiło się kilka jesiennych akcentów.
Ostatnio zakupiłam 2 lakiery do paznokci colour&go marki Essence. 

Producent mówi:
nowa generacja! jesienią, essence zaprezentuje nową i innowacyjną gamę lakierów colour&go.
- 44 nowe trendy kolory
- żelowy efekt
- ultra szybkoschnąca formuła
- wyjątkowo trwałe
- perfekcyjne krycie

Kolorów jest mnóstwo i każda kobieta z całą pewnością znajdzie coś dla siebie.
Ja wybrałam 2, na razie 2 ...ale już myślę o kolejnych.

Mój wybór to (od lewej):
136 - love's recipe
142 - grey-t to by here




Lakiery są fantastyczne. Nie tylko kolory mnie urzekły, ale i szerokie pędzelki i kształt buteleczki. Dodatkowo nasadka pędzelka informuje nas na "dzień dobry" jaki kolor w rzeczywistości otrzymamy na pazurku. Lakier pięknie się nakłada, szybko wysycha i pozwala cieszyć się nieskazitelnym wyglądem mani przez kilka dni ;)








Jestem zakochana w tych kolorach :D
A Wam jak się one podobają ?

1 komentarz:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.