Mój zakup: Eveline Cosmetics - Bio Hyaluron 4D Pro-Young, Krem dotleniający intensywnie nawilżający 3 w 1




Znacie ten kremik ?
Ja poznałam go całkiem niedawno i już zdążyłam się w nim zakochać, ale tak właściwie to moja skóra go kocha najbardziej ;)

Krem bardzo dobrze matuje, przyjemnie nawilża i wygładza, a o rozszerzonych porach nie ma mowy ! 
Kremik jest leciutki, szybko się wchłania i pięknie pachnie. Bardzo dobrze "trzyma się" na nim makijaż.
Opakowanie jest profesjonalnie zamknięte - folia ochronna, plomba na kartoniku - gdy już to "przebrniemy" pojawia się szklany słoiczek w ładnym morskim kolorze z perłowo-białą nakrętką, pod którą jest sreberko ochronne ;)




Zwróćcie szczególną uwagę na składniki widoczne na poniższych zdjęciach.
Jeśli zwracacie uwagę na składniki kremów same możecie ocenić ... ja uważam, że ten krem ma skład rewelacyjny :D










Uwielbiam ten kremik, jest to dla mnie nowość, która pozostanie już na stałe w mojej kosmetyczce.
Z ogromną chęcią wypróbuje również inne kremy do twarzy z firmy Eveline Cosmetics - myślę, że mogą być równie przyjemne w stosowaniu i świetne w działaniu.

A Wy znacie ten kremik ? A może podpowiecie, który powinnam teraz zakupić z tejże formy ?

5 komentarzy:

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.