Mój dzisiejszy zakup: Eye Brightening Mascara, Black Sapphire, Max Factor - czyli tusz do rzęs :)



Chciałabym się z Wami podzielić moim dzisiejszym zakupem, z którego bardzo się cieszę. A jest nim tusz do rzęs: Max Factor, Eye Brightening Mascara, Black Sapphire. 
Choć w Internecie znalazłam wiele opinii, które nie brzmią zachęcająco do jej nabycia zaufałam opiniom i zachwytom dziewczyn z bangli. To właśnie tam wiele dobrego słyszałam na temat tego tuszu. Czytałam opinie, oglądałam zdjęcia i .... zdecydowałam, że muszę go mieć.

Cena regularna wynosi 39,99 i własciwie to tylko przez nią wstrzymywałam się z wcześniejszym zakupem. Jednak wczoraj na moją skrzynkę mailową dotarł 30 % kupon rabatowy na zakup tej maskary właśnie - kupon to nagroda gwarantowana z konkursu na rossnet.pl, który odbył się już jakiś czas temu. Wiedziałam już, że to wspaniała okazja i przy najbliższej wyprawie do miasta skorzystam z tego kuponu ;) 
I tak oto z tymże rabatem zakupiłam ten tusz za 27,99 zł :D

Wybrałam Black Sapphire - tusz dedykowany posiadaczkom oczu niebieskich. Po powrocie do domu natychmiast sprawdziłam jaki daje efekt. I muszę przyznać, że maskara jest genialna a kolor oczu rzeczywiście staje się bardziej wyrazisty i głębszy. Jak już zaspokoiłam swoją ciekawość i zobaczyłam efekt ... postanowiłam uwiecznić swoją radość poniższymi fotkami. Więcej na temat tej maskary napiszę w osobnym poście, a teraz serdecznie zapraszam do galerii ;)












Powyższe zdjęcie mego oka zrobione "na szybko" i przy sztucznym świetle, jednak myślę, że ładnie widać kolor mojej tęczówki ;) Natomiast poniższe troszkę "z przymrużeniem oka" ;)


I jak Wam się podoba ta maskara ?
Jeśli chciałybyście również ją kupić w "swoim kolorze" skorzystajcie z rabatu ;)
30% kupon rabatowy jest ważny tylko w drogerii Rossmann do dnia 30.10.2012 r.
Wystarczy, że przy kasie razem z maskarą podacie kod kreskowy z poniższego kuponu. Można go przepisać na kartkę, wydrukować lub np. zapisać w telefonie ;)



Napiszcie czy kod się Wam przydał ;)

3 komentarze:

  1. Nie widziałam takowej jeszcze ;)

    Pozdrawiam i zapraszam Cię do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, "częstujcie się kodem" i do rossmanna ... na zakupy :)
    Polecam !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.