Kurier dostarczył: Yomi




...zaskoczył mnie dzwonek domofonu. Otworzyłam i zobaczyłam kuriera. Niósł w moją stronę kopertę - nie małą, nie dużą ... ot, typowa koperta firmy przewozowej ;)
Szybko w głowie wertowałam karteczki z zapiskami na co też czekam, gdyż byłam bardzo ciekawa co to może być ...
... jak się później okazało w paczce znalazłam Yomi Omega-3 !


Witaminy te dostałam do testowania od portalu uroda i zdrowie.
Zgłosiłam swoją gotowość do wystawienia recenzji tym witaminkom. Mój syn ma 2 latka i według producenta nie może przyjmować tych witamin, dlatego też małym testerem będzie synek mojej przyjaciółki, który przekroczył granicę wieku zezwalającego na przyjmowanie tych magicznych rybek ;)





Więcej o tych witaminkach możecie poczytać TUTAJ.
Moja recenzja tych witamin pojawi się w osobnym poście.
 
A może Wy już znacie te witaminy, co ? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.