Kurier dostarczył: Sosy i dodatki Develey




Sporo czasu minęło od TEGO wpisu, ale w końcu doczekałam się upragnionych i wyczekiwanych specjałów od Develey, które zdobyłam na bangla.pl :)
Zobaczcie jak prezentują się te specjały, które otrzymałam w dniu wczorajszym.

Swoją drogą dobrze, że firma owinęła słoiczki w folię ochronną, ponieważ pod moją nieobecność w domku, kurier zostawił mi paczuszkę "zza płotem" ;) - tak jak się z nim umawiałam telefonicznie. Szkoda tylko, że Pan Dostawca nie rzucił paczuszki na trawkę a wcelował się idealnie na kostkę brukową ;) Na szczęście wszystko jest całe i zdrowe ;)

W kartonie znalazłam całą oto "rodzinkę" :)


A każdy osobnik z tej "rodzinki" prezentuje się tak:

Musztarda rosyjska Develey 



Dressing ziołowy Develey 




Sos hamburgerowy Develey 



Sos czosnkowy Develey 



Ketchup McDonalds Develey



Skoro już je mam, to zaczynam zabierać się za ich smakowanie ;)



Znacie te sosy ? Który to Wasz numer 1 ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.