Kurier dostarczył: Paczka od MAM BABY w ramach współpracy



MAM 

Już jakiś czas temu nawiązałam kontakt z firmą MAM BABY w celu nawiązania współpracy, polegającej na recenzowaniu produktów, które sama mogłam wybrać. W dniu dzisiejszym otrzymałam paczkę z akcesoriami od firmy MAM. Zobaczcie co takiego też wybrałam.

Oferta MAM BABY jest szeroka, jednak największy wybór znajdą mamy, które mają dzieciaczki w młodszym wieku niż mój dwuletni urwis ;)
Ze względu na "dojrzały" wiek mojego synka do przetestowania wybrałam:







Produkty te zostaną poddane intensywnym testom, a opinie o nich pojawią się w osobnych postach.
Póki co, zachęcam Was do odwiedzenia strony MAM BABY oraz SKLEPU INTERNETOWEGO MAM BABY! 
Zapraszam Was również do odwiedzenia MAM BABY NA FACEBOOKU. Klikając "Lubię to" otrzymujesz rabat 20% na zakupy w sklepie internetowym ;) Myślę, że warto polubić MAM BABY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.