Kurier dostarczył: Butelka Philips AVENT Natural




Pamiętacie TEN post ? 
Z czystej ciekawości zgłosiłam się i ... zdążyłam już zapomnieć o tej akcji. Tyle ostatnio u mnie się dzieje .... :)
Nawet nie przypuszczałam, że tak szybko się to wszystko potoczy, ewentualnie czekałabym na jakąś wiadomość. A tu proszę, kurier przywiózł mini paczuszkę, a w niej nowa butelka Philips AVENT Natural.
















Jestem pod wrażeniem tej małej butelki o idealnym kształcie! Bardzo wygodnie trzyma się ją w dłoni, jest mała, zgrabna i ma świetny smoczek ;) Oczywiście smoczek z numer 1 przeznaczony dla niemowlaczków.
Mój brzdąc już wyrósł z butelki, zresztą nigdy specjalnie nie przepadał za nią i właściwie każda butelka będąc w naszym domku to była bardziej zabawka, gadżet i ozdoba niż "naczynie do picia" ;) 
Ta buteleczka trafi do przyszłej mamy, która już niedługo spodziewa się rozwiązania. Myślę, że ucieszy się z niej bardzo. To Ona i jej dzidziuś przetestują ją w należyty sposób ;)

A Wy zgłaszałyście się do testowania tej butelki ?
Otrzymałyście ją ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.