Krótki urlop w ciągu tygodnia :)



W dniu dzisiejszym, za kilkaset minut wyjeżdżam na kilka dni. Nie biorę ze sobą laptopa, nie będę miała dostępu do internetu, czyli szykuje się kilkudniowy odpoczynek od uzależniającego zajęcia ;)
Niezmiernie mi przykro, że nie będę mogła uczestniczyć aktywnie w życiu bloga, ale będzie mi miło, jeśli Wy tutaj zaglądniecie i zostawicie jakiś ślad po sobie ;)
Obiecuję, że po powrocie nadrobię zaległości w informacjach konkursowych, moich współpracach i skrzynce pocztowej oraz recenzjach.
Póki co życzę Wam miłego dnia i weekendu, który ja nietypowo zaczynam już dziś ;)
Do miłego ;*

4 komentarze:

  1. Kochana życzę w takim razie udanego wypoczynku
    A pogodę zapowiadają niezwykłą

    OdpowiedzUsuń
  2. także zycze miłego wypoczynku ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się szykuje taki urlop, od poniedziałku:)

    PS. Zostałaś oTAGowana :) Zapraszam :)
    http://lusia1982.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.