Konkurs: Przetestuj Zestaw Ziaja Med z witaminą C



 

Konkursu, w którym możesz zostać testerką wyjątkowego zestawu kosmetyków do pielęgnacji twarzy Ziaja Med Kuracja Dermatologiczna z Witaminą C.
Nagrodą dla szczęśliwych laureatek jest 1 z 15 zestawów a w każdym 3 produkty do kompleksowej pielęgnacji twarzy:
- krem ujędrniający na dzień z witaminą C,
- krem głęboko regenerujący na noc z witaminą C,
- esencję rewitalizującą z witaminą C.

A na czym polega konkurs?
Należy rozwinąć zdanie:
„Kuracja dermatologiczna z witaminą C z Ziaja med jest dla mojej skóry…”
I maksymalna ich ilość nie może być większa niż 3! :)

Konkurs trwa do 23 października i organizuje go serwis ibeauty.pl
ZGŁOŚ SIĘ!

1 komentarz:

  1. kiedyś uzywałam ziaja med dla cery trądzikoej. ale jakoś nie zauwazyłam, żeby poprawiła się moja cera. Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.