Konkurs: Babeczki z bogatym wnętrzem !



Konkurs Delecta. 

Uwielbiam słodkości, również bardzo cenię sobie wypieki domowe. Czasami nie mam ochoty na długie wyczekiwanie upragnionego sernika czy szarlotki, dlatego też robię babeczki, muffinki itp. - one zdecydowanie szybciej są gotowe do spożycia, bo szybciej można je upiec ;) Jeśli ktoś nie ma smykałki do domowego ciasta własnej roboty może skorzystać z gotowych mieszanek, których wybór jest całkiem spory. Ciekawym pomysłem na 'szybką słodkość" mogą być babeczki nadziane od Delecty. I to o nich właśnie jest ten post ;)
Weź udział w konkursie i zdobądź 1 z 5 zestawów słodkich produktów od Delecty i silikonową rękawicę.
Wystarczy, że odpowiesz na pytanie:
Ile sztuk babeczek otrzymuje się z jednego opakowania produktu Delecty? Opisz w kilku zdaniach, jaka powinna być idealna muffinka.
Pytanie banalnie proste, przecież każdy wie ile babeczek otrzymuje się z 1 opakowania ;)
Konkurs trwa do 6 listopada 2012 i organizowany jest w serwisie dlalejdis.pl
Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ!

2 komentarze:

  1. Ja też jestem za domowymi
    ale kupiłyśmy z córką z różą chyba innej firmy i powiem, że nie spodziewałam się, że mi posmakują

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.