A było tak pięknie ...



Witajcie późną nocną porą.
Siedzę sobie tutaj i dumam co by Wam przedstawić i już nawet wpadłam na pewien pomysł, aż tu nagle, bez zapowiedzi zauważyłam, iż mój licznik Waszych odwiedzin został wyzerowany ;( A było już tak pieknie, zbliżałam się do 6.000 wejść .... i co teraz ?
Miałyście takie zdarzenie ? Wiecie czy te statystyki "z przeszłości" kiedyś wrócą i naliczanie zostanie "odnowione" ?
Póki co pozostaje tylko obserwować, bo problem wydaje się być na szerszą skalę, nie tylko na moim blogu ale również na innych ... ;(
No cóż, z tą smutną wiadomością muszę chyba się pogodzić, sama zupełnie nie wiem co mogę zrobić .... chyba tylko pójść spać ;)
Dobranoc ;*

4 komentarze:

  1. dalej masz licznik tak wielki bo 5322 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, licznik nadal bije:)
    Hej nusinka:D Zapraszam też do siebie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. No fakt, ... czyżby się już naprawiło ??
    Wczoraj, a właściwie dzisiaj już, widziałam u niektórych, których obserwuję również wyzerowane liczniki.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie tez był wyzerowany przez chwilę. ale juz wróciło do normy :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.