Recenzja: Masło do ciała "Z Apteczki Babuni" Joanna



Jak już wcześniej informowałam masło to otrzymałam do testów od serwisu bangla.pl. 
Powiem krótko: musicie wypróbować to masło "Z apteczki babuni" !!!
Jest rewelacyjne i nie ma co się tutaj rozwodzić nad nim ;)
Jeśli jednak interesuje Was ciut więcej na jego temat to zapraszam do dalszej lektury ;)

Plastikowy pojemniczek o podstawie koła posiada zakręcane wieczko. Idealna sprawa - nic przypadkowo się nie wyleje kiedy to kosmetyk zabierzemy w podróż. Szerokość otworu pozwala na umieszczenie dowolnej ilości paluszków w masełkowej konsystencji. Ci, którzy nie lubią "nabierać" kosmetyków z wnętrza opakowania mogą być niezadowoleni, ale to masło ma specyficzną konsystencję, bardzo typową dla masła. Jest ona zwarta i kremowa aczkolwiek pod wpływem temperatury dłoni potrafi rozpuszczać się, jednocześnie nie spływa, nie ucieka z niej. Wchłania się idealnie, nie pozostawia lepkości i nie powoduje efektu 'bielenia się" na skórze podczas aplikacji. Po nałożeniu możemy natychmiast ruszać w świat ;) Masło ma niesamowity zapach, który choć delikatny to jest wyczuwalny jeszcze przez długi czas od momentu nałożenia. Już po jednej aplikacji można zauważyć, iż ciało ma inną miękkość, a stosowane regularnie powoduje, że skóra staje się aksamitna, delikatna i chce się jej dotykać. Dodatkowo miejsca, które były przesuszone stały się nieskazitelne, są nawilżone i miękkie w dotyku. Stosując nałogowo ;) zauważyłam również poprawienie kolorytu skóry oraz ujędrnienie "kobiecych stref problematyczny". Masło jest niesamowicie wydajne. Opakowanie jest spore, bo ma aż 300g. Dostępne są trzy wersje zapachowe, moja "bawełniana" jest świetna ! Jestem bardzo ciekawa jak "mają się" dwie pozostałe, a są to słonecznik i awokado. Na pewno poszukam tych pozostałych, aby przekonać się czy są równie wspaniałe.

Stosowanie tego masła to uczta dla ciała. Uwielbiam je !

2 komentarze:

  1. Chyba sobie zakupię :) Testowałam Peeling z tej serii i jestem ciekawa, czy z masła będę równie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja szczerze polecam !
    O ile tylko znajdziesz gdzieś, bo póki co w żadnej drogerii nie wiedziałam ani masła, ani peelingu z tej serii :(

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.