Mój blog po remoncie, czyli jego nowa odsłona :)



Witajcie!

Jak zapewne widzicie doszło do małego "przemeblowania. Jest to efekt moich głębokich przemyśleń i dyskusji z kilkoma zaprzyjaźnionymi osobami. Mam nadzieję, że ta forma prezentacji przypadnie Wam do gustu, w tak szybkim tempie jak i mnie przypadła ;) 

Od dziś blog będzie nie tylko moim archiwum rzeczy, które otrzymałam do testów bądź wygrałam w konkursach, ale również będzie tablicą informacyjną zawierającą ciekawe konkursy, testowania, rozdania ...
Wszystko to, co zainteresuje mnie, pojawi się również tutaj dla Was... może i Wy skusicie się na to i owo, zajrzycie tu i tam, a nóż widelec uda Wam się coś zdobyć dla siebie ;)
Zapraszam Was do siebie ;)
Buziaki :*

PS. Powyższe zdjęcie jest zapowiedzią otrzymanej paczki. Ale więcej o niej będzie w najbliższym czasie, powstanie osobny post ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.