Kurier dostarczył: Słodka paczka :)




Do moich drzwi zapukał kurier (tak naprawdę to zadzwonił domofonem przy bramie ;P ) i wręczył mi taką paczkę. Zobaczcie co się w niej znajdowało :)



Produkty te to efekt podjętej jakiś czas temu współpracy.
Obiektem moich testów jest:
cały karton chałwy waniliowej (12 szt.) od firmy ODRA oraz
płatki musli o smaku moreli, ananasa i papai a także dwa pełnoziarniste batony musli z owocami żurawiny i czarnej porzeczki od firmy ZPC OTMUCHÓW.

Z całą pewnością będzie to słodkie testowanie. Kiedy tylko będę gotowa to przedstawię Wam recenzję tych produktów. Zachęcam Was do odwiedzenia stron tych producentów, aby zapoznać się z całą ich ofertą produktową.
A tak na marginesie - Lubicie chałwę ? Ja uwielbiam :)

7 komentarzy:

  1. :)
    Zaglądaj do mnie... za jakiś czas będzie o chałwie głośno na moim blogu ;) Głośno i smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój M również jej nie lubi ;)
    Ma przykre wspomnienia z dzieciństwa z chałwą w roli głównej - jego łakomstwo obróciło się przeciwko niemu ;)

    Więcej chałwy dla mnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.