Czy jesteś już w Streetcom Blog Team ??


Piszesz bloga ?
Jeśli Twoja odpowiedź jest pozytywna to skorzystaj z okazji i stwórz sobie szansę na uczestnictwo w kampaniach rekomendacji prowadzonych dla Klientów Streetcom.
Wystarczy się zarejstrować i wypełnić krótką ankietę. Jeśli zostaniesz wybrany do testowania produktów to wyniki z niego opiszesz na swoim blogu.
Nie zastanawiaj się długo, nie ma nad czym dumać ;) Ja już tam istnieję i mam nadzieję, że wkrótce otrzymam coś do przetestowania. Zrób to samo, ZAREJESTRUJ SIĘ :D

1 komentarz:

  1. Mam konto na streetcom.
    Dodałam do niego bloga.
    Od dawien dawna widze pod linkiem wklejonym zielony tekst ze statystyki sa zliczane.
    Jednak nie wiem co dalej?
    czy to juz działa?
    czy jest jakaś inna strona do logowania?
    bo mam dostęp tylko i wyłącznie do zwykłego streetcom
    prosiłabym o odp na clauditte90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.