Współpraca: Premium Rosa



Kilka dni temu udało mi się nawiązać moją pierwszą współpracę, dlatego jestem niezmiernie szczęśliwa z produktów jakie otrzymałam, gdyż mogę się cieszyć z nich razem z pozostałymi domownikami. 
Dosłownie w ciągu dwóch dni roboczych od wiadomości potwierdzającej nawiązanie współpracy otrzymałam paczuszkę, w której znajdowały się specjały firmy Premium Rosa. Ilość produktów przeszła moje najśmielsze oczekiwania. 
W paczce ukazały się pełne smaku, witamin i zdrowych mikroelementów soki, syropy i konfitury oraz sos - wszystko to dla mojej rodziny :) 
Zobaczcie sami co otrzymałam.


Kiedy już całość dokładnie "poznamy" podzielę się z Wami naszymi spostrzeżeniami.
Póki co, zachęcam do szerszego zapoznania się z produktami firmy, odwiedźcie stronę Premium Rosa i znajdźcie coś dla siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.