Współpraca: Avetpharma



Pamiętacie TEN post ? Zastanawiałam się nad strategią działania, aby zobaczyć efekty tego suplementu. Stwierdziłam, że skoro producent mówi o pierwszych widocznych efektach działania Celluoff po miesięcznej kuracji to muszę zaopatrzyć się w odpowiednią ilość tego specyfiku. Cena rynkowa okazała się dla mnie zbyt duża, aby przekonać się czy preparat faktycznie jest skuteczny. Dlatego też skontaktowałam się z przedstawicielem firmy AVETPHARMA i zapytałam o możliwość otrzymania kolejnych "listków". Po przejściu weryfikacji i wymianie kilku wiadomości dowiedziałam się, że otrzymam do testów trzymiesięczny zestaw Celluoff. Oczywiście bardzo się ucieszyłam z tej wiadomości i już zaczęłam planować strategię działania. Czekam więc na przesyłkę i w wyznaczonym przez siebie dniu rozpocznę testowanie. Na pewno znajdziecie u mnie nie jeden post na temat tego preparatu. Zaglądajcie do mnie !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.