Testowanie: "Zestaw pocieszenia" Joanna od bangla.pl



Jakiś czas temu w serwisie bangla.pl odbywał się "nabór" osób, które miały okazję przetestować zestawy kosmetyków do depilacji / golenia od firmy Joanna.
Mnie akurat nie udało się zakwalifikować do "ścisłej dziewiątki", ale redakcja serwisu nagrodziła kosmetykami Joanna kolejnych sześć osób, które otrzymały tzw. "zestaw pocieszenia".
I ku mojej uciesze również ja dostałam taki zestaw, a w nim:
1. Krem do depilacji nóg
2. Żel do golenia dla kobiet z ekstraktem z melona miodowego
3. Oliwka łagodząca podrażnienia po depilacji
Z zapartym tchem czekałam na przesyłkę, gdyż nie mogłam doczekać się tych kosmetyków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.