Testowanie: Trwały lakier do paznokci 10 Days Anti-Choc/No Chips Bourjois od bangla.pl



W dniach 18 -24.06.2012 w serwisie bangla.pl odbywał się "wyścig" użytkowniczek, aby otrzymać możliwość przetestowania lakieru do paznokci renomowanej firmy Bourjois.



TUTAJ możecie poczytać o lakierze, który był obiektem westchnień niejednej potencjalnej testerki.
Dzięki fotce produktowej i opisowi można było nabrać wielgachnej ochoty na test tego lakieru.
Byłam bardzo szczęśliwa kiedy ujrzałam, że będę mogła przetestować ten trwały lakier do paznokci.
I od pierwszych chwil nie mogłam się doczekać kiedy lakier zagości na mojej toaletce.
 

1 komentarz:

  1. Od jakiegoś czasu korzystam w zasadzie wyłącznie z lakierów hybrydowych. Nie ma nawet co porównywać. Przy hybrydzie efekty są trwałe, ładnie wyglądają, paznokcie nie wymagają żadnych poprawek. Nie wiem czy to efekt lakierów hybrydowych new nails, czy może tego jak robię paznokcie, ale to jest naprawdę bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.