Testowanie: Masło do ciała "Z Apteczki Babuni" Joanna od bangla.pl



Bangla.pl to serwis, na którym życie kręci się bez przystanków. Ciężko jest oderwać się od niej, dzień staje się za krótki, doba powinna mieć przynajmniej 48 godzin.


W dniach 29 lipca - 13 sierpnia miał miejsce nabór potencjalnych testerek masełka do ciała Z apteczki babuni od firmy Joanna.
TUTAJ zapoznacie się z właściwościami produktu oraz zobaczycie ile było chętnych. Z całą pewnością było ich jeszcze więcej niż tych, które zostawiły ślad o gotowości do testowania. Masełek było tylko12  ... i wśród dwunastki szczęśliwie wytypowanych znalazłam się i ja. Z czego się bardzo cieszę i już nie mogę doczekać się masełka, aby je zaprezentować i zrecenzować po ówczesnym przetestowaniu.
Redakcja "wyciągnęła dłoń" do testujących i pozwoliła wybrać sobie masełko jakie chciałoby się dostać. Ja wybrałam to z ekstraktem bawełny i mam ogromną nadzieję, że mój wybór okaże się słuszny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.