Testowanie: Lakier do paznokci GLOSSFINITY NAIL POLISH Max Factor od bangla.pl



Od 26 lipca do 9 sierpnia w serwisie bangla.pl można było zgłosić swoją kandydaturę na testerkę nowego lakieru do paznokci Glossfinity Nail Polish od Max Factor.
Kolory lakierów są imponujące a jego właściwości bardzo obiecujące.

TUTAJ możecie poczytać o lakierze i zobaczyć jak potencjalne testerki i użytkowniczki serwisu bangla.pl "podkręcały" atmosferę, która jak zwykle była iście "imprezowa".

Bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam siebie na liście testujących. Dodatkowo wiadomość, że testujące mogą wybrać sobie swój kolor sprawiła, że zaczęłam przeszukiwać sieć, aby szybciutko "poznać" kolorki na żywo. ;) Wybrałam numer 30 o nazwie sugar pink. Zobaczymy czy rzeczywiście "mój" kolor okaże się tym, który sobie zażyczyłam :) Z niecierpliwością wyczekuję przesyłki, aby móc nacieszyć się tą zdobyczą.
Na pewno umieszczę recenzję tego lakieru, oczywiście po porządnym przetestowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.