Testowanie: Dapis żel firmy Boiron od bangla.pl



W moim ulubionym serwisie, bangla.pl, była możliwość zgłoszenia się do testów żelu na ukąszenia Dapis firmy Boiron. Oczywiście zgłosiłam się jako chętna, gdyż nie znałam wcześniej tego specyfiku, a obietnice, które składał producent brzmiały zachęcająco. Ucieszyłam się ogromnie, gdy dowiedziałam się, iż jestem wytypowana do testowania tego specyfiku.


Poniżej  krótka wzmianka na temat Dapis żel.
Dapis żel jest środkiem w postaci żelu łagodzącym skutki ukąszeń owadów.  Skutecznie znosi przykre następstwa kontaktu z meszkami, komarami, osami, pająkami, mrówkami i innymi. Dapis żel zmniejsza stan zapalny i związany z nim obrzęk po ukąszeniu przez owady i wywiera szybkie działanie chłodzące, łagodząc świąd po ukąszeniu. Łatwo rozprowadza się na skórze i szybko wchłania, nie pozostawiając tłustego filtru i nie wysuszając skóry. Jest bardzo wydajny, a ponadto ma przyjemny, prawie niewyczuwalny zapach. Może być stosowany u dzieci powyżej 1 roku życia ze względu na wysoki profil bezpieczeństwa oraz brak zmian skórnych (zaczerwienienie, podrażnienie, nasilenie objawów po ukąszeniu) po zastosowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.