Skrzynka pocztowa: CelluOFF



Jakiś czas temu trafiłam na ciekawą stronę, na której można poczytać o "specyfiku na zmorę" wielu kobiet, a dokładniej mówiąc na "skórkę pomarańczową", czyli powszechny cellulit.
Tym specyfikiem jest CelluOFF.



Więcej informacji na jego temat znajdziecie na stronie producenta, firmy Avetpharma, do której serdecznie Was odsyłam.
Sama postanowiłam zamówić bezpłatną próbkę tego preparatu, aby właściwie przekonać się czy faktycznie ją dostanę. I ku mojemu zdziwieniu - kilka dni temu - otrzymałam jeden "listek" preparatu a w nim kryje się 10 kapsułek!


Chciałabym zobaczyć efekty stosowania tego suplementu po 30 dniach. Dlatego muszę przemyśleć strategię działania, aby móc racjonalnie i miarodajnie ocenić ten innowacyjny preparat. Póki co zastanawiam się czy zacząć testowanie specyfiku przez "10 dni", czy może zaopatrzyć się w kolejne kapsułki na następne dni. ;)

TUTAJ możecie zamówić próbkę dla siebie :)

Jeśli zdecyduję się na "przetestowanie" specyfiku na pewno dodam jego recenzję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.