Recenzja: "Tydzień z Lirene"






Powyższe zdjęcie przedstawia zestaw konkursowych kosmetyków Lirene. Wspominałam o nim TUTAJ.
Długo zastanawiałam się czy umieścić post dotyczący kosmetyków Lirene wygranych w konkursie, który miał miejsce w serwisie bangla.pl
Po przemyśleniach stwierdziłam, iż warto choć króciutko podzielić się moimi spostrzeżeniami, ponieważ może ktoś, kto dotarł tutaj przez przypadek, zwróci uwagę na tych kilka kosmetyków i być może nabierze ochoty na ich wypróbowanie. Obszerniejsze moje recenzje można znaleźć w serwisie bangla.pl.
Wiadomo, że rynek kosmetyczny jest ogromny, specyfików jest cała masa, czasami trudno się zdecydować na konkretną pozycję ... może moje opinie odpowiedzą komuś na nurtujące pytanie: jakie jest to "coś" od Lirene?





LIRENE, AQUA NAWILŻENIE, KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY
Kremik jest obłędny, ma świetną konsystencję, szybko się wchłania i pięknie pachnie. Wydaje się być idealny pod makijaż, który świetnie się nakłada i trwa jakby dłużej niż zwykle. Pokochałam ten kremik i wpisałam na listę moich ulubionych :)




LIRENE, SHOWER OLIVE, ŻEL + OLIWKA Z RYŻU POD PRYSZNIC
Żel pod prysznic z oliwką z ryżu ma pożądaną przeze mnie gęstą konsystencję i niesamowicie delikatny zapach. Idealnie się pieni i cudownie myje jednocześnie otulając ciało pięknym zapachem. Zaskoczył mnie jego kolor, mianowicie myślałam, że jest różowy jednak okazało się, iż różowa jest butelka a sam żel jest bezbarwny. Mimo tego, iż lubię kolorowe żele ten jest wręcz idealny, aczkolwiek nie nawilżył w odpowiednim stopniu moich ramion, które mają miejscami przesuszona skórę. Ogólnie skóra jest nawilżona i staje się gładka oraz miękka. Z ogromną chęcią sprawdzę inne żele pod prysznic właśnie z tej serii.




LIRENE, PIELĘGNACJA OCZYSZCZAJĄCA, ŁAGODZĄCY PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU

Ten płyn do demakijażu to wielkie rozczarowanie dla mnie. Miałam nadzieję, że będzie fajnie się go używało, skutecznie przede wszystkim. Jednak płyn nie radzi sobie z likwidacją makijażu w kilku ruchach. Aby zmyć tusz do rzęs musiałam nieźle się namęczyć. Miał być łagodzący a dodatkowo podrażnił moje wrażliwe oczy. To zdecydowanie kiepski produkt, którego nie polecam.




LIRENE, PIELĘGNACJA OCZYSZCZAJĄCA, DELIKATNY KREMOWY ŻEL DO MYCIA TWARZY
Balsam dla mojej twarzy, tak mogę nazwać ten żel myjący. Jego kremowa konsystencja bardzo mi odpowiada. Stosując ten żel czuję wyraźne nawilżenie twarzy. Moja twarz jest dzięki niemu czysta, delikatna, aksamitnie miękka i miła w dotyku. Bardzo ważne dla mnie jest to, że nie powoduje ściągnięcia skóry. Delikatny zapach nie podrażnia wrażliwych nozdrzy i zachęca do regularnego stosowania. Żel jest niesamowicie wydajny w stosowaniu, wystarczy odrobina aby zaczął się pienić na twarzy i ładnie ją umył. Szczerze polecam ten kosmetyk, jest godny uwagi.



 
LIRENE, INTENSYWNA REGENERACJA, MLECZKO SKÓRA SUCHA I SZORSTKA
To mleczko jest świetne. Idealnie nawilża przesuszoną i szorstką skórę. Konsystencja bardziej przypomina śmietankę i choć kosmetyk ma tendencję do bielenia się na skórze podczas aplikacji to po całkowitym wchłonięciu nie pozostawia po sobie filmu. Mleczko to intensywnie regeneruje i nawilża skórę widocznie wygładzając ją. Dodatkowo przyjemnie pachnie choć zapach jest wyczuwalny bardzo krótko. Mleczko to już trafiło na listę moich ulubionych kosmetyków. Polecam również Wam wypróbować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.