Recenzja: Lakier do paznokci GLOSSFINITY NAIL POLISH Max Factor




Dzięki serwisowi bangla.pl miałam możliwość poznania lakieru z wyższej półki cenowej. Lakier do paznokci od Max Factor to gadżet, który każda kobieta powinna wypróbować. Gama kolorystyczna jest przepiękna, każda znajdzie coś dla siebie.
Wybrałam kolor jasny - sugar pink - numer 30 ! Jest właśnie taki jakiego oczekiwałam, idealny na każdą okazję i do każdego stroju - czy na wielkie wyjście czy na bieganie po bezdrożach. Lakier pięknie błyszczy i sprawia, że uwielbiam go za ten efekt. Kolor jest delikatny i aby był widoczny w pięknej okazałości należy nałożyć dwie warstwy. Przy tym niesamowicie szybko wysycha.
Buteleczka kryjąca w sobie lakier jest niezwykle elegancka - grube szkło i czarny mat nasadki pędzelka powodują, że jest go naprawdę trudno nie zauważyć. Jeśli chodzi o trwałość lakieru to muszę przyznać, że jest idealna przez 3 dni. Później widoczne są małe starcia na końcówkach paznokci i delikatne ubytki. Wszystko oczywiście zależy od intensywności użytkowania rąk, ja ich nie oszczędzałam i naprawdę mogę powiedzieć, że jakość tego lakieru jest niesamowita.


 A tak oto prezentuje się lakier na paznokciach. Mnie bardzo się podoba taki efekt, a Wam ??


Szczerze Wam polecam ten lakier do paznokci, szczególnie jeśli wśród kolorków, które oferuje firma Max Factor znajdziecie taki, który od pierwszego momentu "przemówi" do Was, a jeśli jeszcze traficie na promocję cenową to nie zastanawiajcie się zbyt długo - kupujcie i używajcie z zadowoleniem, tak jak ja to robię ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.