Recenzja: Dapis żel Boiron



Dzięki bangla.pl otrzymałam pełnowartościowy produkt łagodzący ukąszenia. Produkt nowy dla mnie, nigdy wcześniej nie spotkałam się z nim, a nawet nie słyszałam o nim.

Dapis żel firmy Boiron ma przyjemną konsystencję, nie jest zbyt gęsty ani nie za rzadki. Nie spływa z miejsca aplikacji, jednak trzeba nakładać go w małych ilościach, ponieważ nadmiar żelu po wyschnięciu tworzy „skorupkę”. Żel tuż po nałożeniu przyjemnie chłodzi powodując ulgę i niwelując świąd oraz chęć drapania się. Nie zostawia tłustych i lepkich śladów po sobie. Tubka jest wygodna w użyciu, gdyż jest „miękka” i ma zamknięcie typu „klik”. Łatwo wydostać odpowiednią ilość żelu poprzez leciutkie naciśnięcie tubki. Trzeba uważać, aby nie nadusić zbyt mocno na tubkę, bo żel „szybko wyskakuje” z niej. Ogromnym plusem jest możliwość stosowania żelu u dzieci powyżej pierwszego roku życia. Przy maluszku taki preparat to obowiązek w apteczce wiosenno – letniej. Warto go mieć, gdyż jest skuteczny w działaniu i daje szybką ulgę niwelując swędzenie po ukoszeniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.