Kurier dostarczył: Lakier do paznokci GLOSSFINITY NAIL POLISH Max Factor



Pamiętacie TEN post ? Pisałam w nim o tym, że zostałam wybrana na testerkę lakieru do paznokci MAX FACTOR.
I właśnie dziś, późną wieczorową porą po długim wyczekiwaniu w końcu dotarł do mnie mój upragniony lakier do paznokci. :)
Choć pora dostarczenia paczki była jak dla mnie bardzo nietypowa (20:48) to radość z otrzymanego lakieru była tak ogromna, że nie mogłam się powstrzymać od zrobienia kilku zdjęć.
Zobaczcie zdjęcia lakieru z sesji nocnej ;)




Lakier jest właśnie taki jakiego oczekiwałam, przynajmniej w buteleczce jest takowy.
Za kilka godzin pomaluję nim paznokcie i wtedy zacznę testowanie. O ich wynikach napiszę w osobnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.