Kurier dostarczył: Bartolini Makarony z tradycją



Niesamowicie szybka dostawa ! Wczoraj informacja o wysłaniu paczki a dziś już jest u mnie !
Profesjonalne podejście do potencjalnego klienta potrafi mile zaskoczyć.
Tak oto zostałam mile potraktowana przez przedstawiciela firmy P.P.H "Tabit" Sp. z o.o., któremu serdecznie dziękuję za okazane zaufanie i produkty, które otrzymałam do przetestowania.

W paczce znalazłam "flagową markę makaronów" tego producenta, a były to:
Makaron Bartolini 2-jajeczny: Gwiazdka, Literko-Cyferki, Warkocz, Tagliatelle ze szpinakiem;
Makaron Bartolini 6-jajeczny Krajanka Średnia;
Makaron Bartolini Durum świderek nr 2 z otrębami.

To, co otrzymałam możecie już teraz zobaczyć na poniższej fotce, natomiast na recenzje produktów musicie poczekać. Umieszczę je po skonsumowaniu makaronów ;)


2 komentarze:

  1. Mniam! Ciekawa współpraca :)
    dodałam do obserwowanych,
    karaw z bangli :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.