Konkurs: "Tydzień z Lirene"



Mój ulubiony serwis bangla.pl zorganizował w dniach 02.-08.07.2012 konkurs dla utalentowanych recenzentów i pomysłowych fotografów.
Nagrodą dla "4 szczęśliwców" był poniższy zestaw kosmetyków Lirene.


W skład każdego zestawu wchodzi: Shower Olive Żel + oliwka z ryżu pod prysznic , Intensywna Regeneracja Mleczko, Aqua Krem intensywnie nawilżający, Pielęgnacja oczyszczająca Delikatny kremowy żel do mycia twarzy, Pielęgnacja oczyszczająca Łagodzący płyn do demakijażu oczu.



Ogromnie ucieszyłam się, gdy zobaczyłam, iż jestem jedną z laureatek konkursu.
Tutaj możecie zobaczyć jak wyglądała "bitwa" użytkowników serwisu, aczkolwiek nie tylko "głosy ludu" liczyły się, decydowała również Redakcja, którą w tym miejscu serdecznie pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, że tu zaglądasz. Zostaw ślad po sobie w formie komentarza, wtedy trafię również do Ciebie.